آعاز طرح ساماندهی معتادان متجاهر در منطقه ۵ از روز شنبه

شب گذشته شهردار منطقه ۵ و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در در مسجد بعثت باغ فیض با مردم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ، شب گذشته در مسجد بعثت باغ فیض با مردم این محله دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مردمی علاوه بر معاونین شهرداری منطقه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، نیز حضور داشت. 
شریفی در این دیدار مردمی با بیان اینکه در راستای بیانات مقام معظم رهبری، واگذاری کار به جوانان، ارتقای سطح اعتماد مردم به کارگزاران جمهوری اسلامی و ارتقا سطح خدمت بی منت به مردم، در اولویت ما قرار دارد، اظهار داشت: اکنون با توجه به همین بیانات، من مقابل شما ایستاده ام و خود را موظف می دانم بر اساس سیاست های شورای اسلامی شهر تهران و شهردار محترم تهران در دوره جدید، گوش شنوای مردم باشم و به مردم خدمت کنم.
او ادامه داد: در حال حاضر پروژه های عمرانی شهر تهران نیاز به حمایت دارد اما به دلیل شرایط اقتصادی موجود که شهرداری نیز متاثر از آن هست، ما با محدودیت مواجه هستیم. با این حال، پیگیر خطوط مترو داخل منطقه هستیم. 
شریفی افزود: دو خط اصلی ۴ و ۶ از منطقه ۵ عبور می کنند. خط ۱۰ نیز که از خطوط مهم به شمار می رود، آغاز شده و علیات اجرایی آن به زودی تسریع خواهد یافت.
شهردار منطقه ۵ با اشاره به مشکلات اجتماعی موجود در شهر گفت: تاکنون عزم جدی برای جمع آوری معتادین متجاهر موجود در سطح شهر تهران جود نداشته اما به دستور آقای دکتر زاکانی، طی یک عملیات اجرایی یک ماهه از روز شنبه، این افراد جمع آوری خواهند شد.
او ادامه داد: مهم ترین لکه در منطقه ۵، دره فرحزاد است که در آن حدود ۱۵۰۰ معتاد متجاهر حضور دارند. در این طرح خواهان آن هستیم تا آرامش روانی که  از مردم تهران سلب شده، بازگردد.
شریفی با بیان اینکه امیدواریم از شنبه آینده در کمتر از ۳۰ روز، شهری پاک را به شهروندان تحویل دهیم، اظهار داشت: نزدیک به ۲۰ هزار  معتاد متجاهر در سطح شهر شناخته شده و فضاهای بزرگی پیش بینی شده تا این افراد در آنجا دوره بهبود خود را بگذرانند و بعد از آن دوره های کارافرینی را خواهند گذراند. امیدواریم بعد از یکسال، این افراد توانمند به آغوش جامعه بازگردند. 
او در پایان تاکید کرد: خدمت دیگر ما به شهروندان، همین پاسخگویی مستقیم است تا با همه معاونین حضوری به خدمت شما برسیم و اگر مشکلی وجود دارد به جای درگیر شدن در پیج و خم های شهرداری در همین مساجد حل شود.

۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 16318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =