ترویج مکتب سردار سلیمانی صیانت از  اصول مقاومت است

شهردار منطقه ۳ معرفی و ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گام بلندی در راستای صیانت از مکتب مقاومت برشمرد که تبیین و نهادینه‌کردن آن نیازمند برنامه‌های درازمدت در سطح جامعه است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی در مراسم  شب شعر و تجلیل از آثار برگزیده دومین بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار که در مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرورش یافته و به بلوغ رسیده بود توانست جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: ریشه درخت انقلاب اسلامی ایران با خونفشانی ها و رشادت های هزاران انسانی آبیاری شده که فداکارانه در راه دفاع از کشور در مقابل تجاوزگری های دشمنان ایستادگی کرده اند و سردار سلیمانی سرلوحه آنها قرار دارد.   

جوانی به برگزاری مراسم های دومین سال بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بصورت کاملا مردمی و خود جوش اشاره کرد که با مشارکت شهروندان، مساجد، بسیج و شهرداری منطقه اجرا می شود.

در این مراسم، اشعاری در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط سعید بیابانکی، محمود حبیبی کسبی، محمد حسین نعمتی و قاسم صرافان خوانده شد.
.
 

۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 16330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =