آئین کاشت نهال هم‌عهدی در منطقه ۲۰ برگزار شد

در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی آئین غرس نهال هم‌عهدی و تکریم خانواده معظم شهدا و مدافعین حرم در بوستان جانبازان منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، آئین غرس نهال هم عهدی و تکریم خانواده معظم شهدا و مدافعین حرم با حضور برادرزاده شهید سلیمانی،  همرزمان آن شهید بزرگوار، خانواده معظم شهدا و تعدادی از مسئولین شهری، شهردار و مدیران ارشد منطقه ۲۰ در محل مقبره شهدای گمنام بوستان جانبازان برگزار شد.

محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ در این مراسم گفت: بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با هم افزائی دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت های مردمی با محوریت پویش نذر حاج قاسم با استقرار ایستگاه های صلواتی، اهدای بسته های معیشتی، انجام امور خیریه و اجرای برنامه های فرهنگی در شهرری برگزار شد.

ناظم رضوی با بیان اینکه امید است بتوانیم رهرو خوبی برای همه شهدا به ویژه حاج قاسم باشیم، افزود: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی آئین غرس نهال به یاد این شهید بزرگوار و شهدای مدافع حرم شهرری با حضور خانواده معظم شهدا در بوستان جانبازان برگزار شد.

شهردار منطقه ۲۰ اظهار داشت: تلاش ما آن است تا در ایامی که منتسب به شهید سردار سلیمانی و مقارن با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) است، مراسمی در خور این ایام برای مردم شریف شهرری برگزار شود.

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 16371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =