گردهمایی ۱۰۰۰ تاکسیران در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

اسماعیل بگی از برگزاری مراسمی برای شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روز چهارشنبه -۱۵ دی ۱۴۰۰- خبر داد و گفت: یک‌هزار دستگاه تاکسی از نقاط مختلف شهر تهران به سمت بوستان ولایت حرکت خواهند کرد.

مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با شهر، درباره برگزاری همایش بزرگ تاکسیرانان در سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سال گذشته، تاکسیرانان خواستار برگزاری یک مراسم برای سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی بودند. سال گذشته مراسمی برگزار شد و به علت استقبال گسترده رانندگان تاکسی قرار شد که این برنامه به یک مراسم ثابت تبدیل شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تلاش شده تا امسال مراسم با نظم بیشتری برگزار شود، افزود: روز چهارشنبه -۱۵ دی ۱۴۰۰- مراسمی برای شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد و  یک‌هزار دستگاه تاکسی از نقاط مختلف شهر تهران به سمت بوستان ولایت حرکت خواهند کرد.

او در ادامه بیان کرد: این برنامه از ساعت ۹ صبح با ساماندهی تاکسیرانان از مبادی مشخص آغاز می‌شود. این حرکت به صورت کاروانی نیست بلکه به صورت حرکت جمعی است و ساعت ۱۰ الی ۱۰:۳۰ تاکسیرانان در بوستان ولایت گردهم خواهند آمد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه مراسم به صورت رسمی از ساعت ۱۱ صبح در بوستان ولایت آغاز می‌شود، عنوان کرد: بیش از ۷۰ هزار دستگاه تاکسی در شهر تهران وجود دارد که تنها از یک‌هزار تاکسیران دعوت به‌عمل آمده است.

به گفته اسماعیل بگی، استقبال و تمایل رانندگان نسبت به شرکت در این مراسم بسیار بالاست اما به علت کمبود ظرفیت فقط از هزار تاکسیران توسط سازمان تاکسیرانی دعوت شده است.

او درباره کم شدن هزار نفر تاکسیران از خطوط سرویس رسانی در مدت برگزاری مراسم گفت: از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ازدحام جابجایی مسافر نیست و به همین علت مشکلی از این بابت نیست.

انتهای پیام/

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 16379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =