تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام و تدفین آنها در بوستان ولیعصر(عج) در روز جمعه و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام جمعه ۱۷ دی مصادف با شهادت حضرت فاطمه (س)، با حضور مردم مومن و  ولایتمدار این منطقه از میدان خراسان تشییع و در بوستان ولیعصر(عج)  این منطقه آرام می گیرد.

او به جزئیات مراسم تشییع اشاره کرد و گفت: این مراسم از ساعت ۹ صبح با مداحی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  از میدان خراسان آغاز و سپس  پیکر شهدا بر دوش جمعی از مسئولین لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا و مردم ولایی از خیابان ۱۷ شهریور، خیابان طیب به سمت بوستان ولیعصر(عج) تشییع خواهد شد.

صباغ افزود:  مراسم وداع با پیکر این شهدای والامقام شب جمعه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حسینی محله ولیعصر(عج) و انصار الحجت با قرائت زیارت عاشورا، مراسم مدیحه سرایی و روضه خوانی بمنظور پاسداشت مقام شامخ شهدا و سوگواری دخت نبی اکرم (ص) برگزار می شود.

شایان ذکر است، مراسم شام غریبان این دو شهید سرافراز نیز با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و مردم مومن و ولایی بر سر مزارشان در بوستان ولیعصر(عج) برپا می شود.

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 16385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =