میزبانی از شهدا با عطر و بوی فاطمی در ۵ منطقه از تهران

پیکر مطهر تعدادی از شهدای گمنام با حضور پرشور مردم شهیدپرور در چند نقطه از تهران تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار شهر، روز گذشته ۱۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در تهران برگزار شد؛ امروز جمعه هفدهم دی ماه نیز پیکر مطهر تعدادی از شهدای گمنام با حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی در تهران برگزار شد.

۲ شهید گمنام از صبح امروز از مسجد حضرت ولیعصر (عج) در خیابان آذربایجان تشییع و در بوستان دامپزشک منطقه ۱۱ به خاک سپرده شد.

بوستان سیمرغ منطقه ۱۳ نیز محل آرامیدن دو شهید گلگون کفن دیگر جنگ تحمیلی بود. مراسم تشییع باشکوهی که از صبح امروز و از مسجد انصار الحسین (ع) آغاز شده بود.

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام نیز در بوستان ولیعصر (عج) منطقه ۱۵ به خاک سپرده شد. در این مراسم که از میدان خراسان آغاز شده بود، علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز حضور یافت.

منطقه ۱۷ تهران که به دارالشهدا معروف است، امروز نیز میزبان دو شهید سرافراز کشورمان بود. مردم شهیدپرور منطقه ۱۷ از میدان ابوذر این دو شهید گمنام را با شکوه تا بوستان بهاران تشییع کردند.

همچنین تشییع و تدفین پیکر شهید تازه تفحص شده گردان کمیل شهید سید مرتضی رضا قدیری منطقه ۱۰ از خیابان شهید بنکدار به سمت بیت شهید و حرکت به سمت بهشت زهرا (س) برگزار و  در قطعه ۲۸ بهشت حضرت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 16482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =