پیکر مطهر دو شهید گمنام در منطقه۱۳ آرام گرفت

آئین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مسئولان و مردم متدین و شهیدپرور منطقه۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، سهم شهروندان منطقه پیشگامان انقلاب اسلامی از تشییع هم‌زمان پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) در ۲۴ استان کشور، تشییع پیکر دو تن از فرزندان گمنام و غیور میهن اسلامی بود. 

پیکر این شهیدان سرافراز پس از حضور در میان مردم انقلابی و مؤمن منطقه۱۳ در مسجد انصارالحسین(ع) برای خاکسپاری تا بوستان سیمرغ بدرقه شد. 

محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ در حاشیه این مراسم گفت: خدا را شاکریم که امسال در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) توفیق میزبانی دو شهید گمنام را پیدا کرده‌ایم.

او افزود: مردم شهید پرور و ولایتمدار منطقه همواره به عنوان الگوی ایثار و مدافع آرمان های انقلاب و ولایت شناخته می‌شوند و این بار به لطف خدا فرصتی فراهم شد تا مردم بار دیگر با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کنند. 

شهردار منطقه۱۳ در عین حال تصریح کرد: حضور پرشمار مردم در تشییع پیکر شهدا نشان از وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب دارد و پس از سال‌ها از پایان دفاع مقدس یاد و نام شهدا نماد وحدت و ایستادگی در برابر ظلم برای مردم ایران است.

او گفت: مراسم عزاداری شب شام غریبان شهادت حضرت صدیقه‌ کبری(س) و وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه گذشته با حضور شماری از مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم منطقه پیشگامان انقلاب اسلامی و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد. 

۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 16486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =