تجهیز بوستان‌های منطقه ۲۰ به روشنایی پروژکتوری

به منظور رفاه حال شهروندان و ارتقاء سیستم روشنایی در بوستان‌ها، ۱۲۰ پایه چراغ روشنایی ۶ متری پروژکتوری در بوستان‌های منطقه ۲۰ نصب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمد ناظم رضوی شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت: در راستای بهبود وضعیت المان های شهری و استفاده از پروژکتورهای کم مصرف COB همراه با ایجاد چاه ارت در سیستم های روشنایی، ۱۲۰ پایه چراغ ۶ متری در بوستان های این منطقه نصب شده  است.

ناظم رضوی اظهار داشت: این پایه چراغ ها در بوستان های زکریای رازی، عطر یاس، فرهنگیان، غدیر، بهار آزادی، کوثر، خانواده، ثابت نیا، گلشنی، اصناف، مهستان، هلال احمر، امام علی (ع)، کاج، ۱۳ آبان، بسیج، مالک اشتر، جوادالائمه، چمران، امینی، میدان هادی ساعی، میدان ابومهدی المهندس، میدان شفق، جنگل گلستان، باغ گلستان، امزاده ابراهیم و خیابان صفائیه نصب شده است.

او تامین روشنایی معابر و بوستانهای شهر را از دغدغه‌های مهم شهروندان و شهرداری عنوان کرد و افزود: میزان روشنائی مورد نیاز برای مکان های مختلف متفاوت است و ارائه خدمات مطلوب رفاهی و افزایش امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و بوستان ها از جمله اهداف نصب پایه های پروژکتوری است.

رضوی با بیان اینکه پایش فضای سبز شهری از جمله مهمترین اقدامات در مدیریت فضای سبز است، گفت: ارزیابی استفاده از پردازش تصویر در نگهداشت بهینه فضای سبز شهری از نظر کمبود مواد مغذی، کمبود یا تنش آبی و وجود آفات در گیاهان در مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه انجام شده است.

شهردار منطقه اضافه کرد: در همین راستا ارزیابی استفاده از سه نوع مالچ ارگانیک از جمله چمن، برگ کاج و چیپس چوب بر عملکرد گل همیشه بهار و کاهش نیاز آبی آن مورد بررسی قرار گرفته است.

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 16585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =