توان‌افزایی خانواده‌ها در راستای بهبود وضعیت شهری با اجرای طرح ریحان شهر

رئیس شورای علمی و راهبری پویش ریحان شهر با تأکید بر اینکه مشارکت خانواده محور برای حل مسائل اجتماعی، کلید حل بسیاری از معضلات است، اضافه کرد: طرح ریحان شهر یک هدف کلی دارد و آن توان‌افزایی بیشتر خانواده‌ها برای بهبود وضعیت شهری است که در آن زیست دارند. 

به گزارش خبرنگار شهر، فهیمه حسین زاده رئیس شورای علمی و راهبری پویش ریحان شهر در نخستین رویداد ریحان شهر با بیان اینکه حل نود درصد مسائل اجتماعی و مسائل زیست محیطی بر عهده جامعه است، افزود: در هیچ جامعه‌ای دولت نمی‌تواند مسائل اجتماعی را حل کند و حل مسئله اجتماع به ویژه حوزه بحران و آسیب‌ اجتماعی برعهده جامعه است.

رئیس شورای علمی و راهبری پویش ریحان شهر با تأکید بر اینکه مشارکت خانواده محور برای حل مسائل اجتماعی، کلید حل بسیاری از معضلات است، اضافه کرد: بدیهی است که نقش محوری زنان در حل معضلات، تعیین کننده است. طرح ریحان شهر یک هدف کلی دارد و آن توان‌افزایی بیشتر خانواده‌ها برای بهبود وضعیت شهری است که در آن زیست دارند. 

حسین زاده در ادامه تأکید کرد: طرح‌های برگزیده و ارائه شده به این معنی نیست که مسائل اجتماعی حل می‌شود. در این زمان اندک، هیچ مساله اجتماعی حل نمی‌شود و این طرح‌ها شناختی از ظرفیت و تخصص طراحان به ما ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 16586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =