لزوم توسعه زمینه‌های همکاری مدیریت بحران تهران و اورژانس

نشست هماهنگی و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مرکز اورژانس تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، در این نشست که با هدف گسترش هماهنگی، هم‌افزایی و همکاری‌های دوجانبه برگزار شد، علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران حضور داشتند.

بنابراین گزارش، در این جلسه نصیری ضمن اشاره به ساختار شهرداری تهران و پیچیدگی‌های مدیریتی آن، مشکلات پایتخت و نحوه مقابله با عوامل بحران‌زا، بر دشواری‌های کار اورژانس تاکید کرد و با اشاره به لزوم همکاری مشترک دو سازمان گفت: شهر تهران، شهر پر حادثه‌ای است و در چنین بستر پر حادثه‌ای هر دو سازمان به همکاری نیاز داریم و این همکاری بدون استفاده از اطلاعات مشترک امکانپذیر نیست.

او افزود: ما در حال تقویت حوزه سلامت در سازمان مدیریت بحران تهران هستیم، در نتیجه باید با هم برنامه و اقدام مشترک داشته باشیم.

در ادامه این نشست، یحیی صالحی طبری سرپرست اورژانس تهران با اشاره به این که تعداد پایگاه‌های اورژانس به نسبت جمعیت تهران کم است ، گفت: باید برای رفع کمبودهای موجود در زمینه نیرو و امکانات تلاش کنیم.

او افزود: اگر نتوانیم به درک متقابلی از وظایف هم برسیم، نمی‌توانیم در بحران ها به هم کمک کنیم.

 در ادامه این نشست تصمیماتی در خصوص همکاری مشترک در زمینه مانور امداد هوایی، آموزش تیم‌های واکنش سریع و گروه های دوام ، توسعه پایگاه های اورژانس و همکاری‌های مشترک آموزشی اتخاذ شد.

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 16602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =