آغاز نهضت درختکاری در منطقه ۱۵/ شهروندان تقاضای خود برای تهیه و کاشت نهال را به ۱۳۷ اعلام کنند

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از آغاز طرح نهضت درختکاری در محلات با هدف توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و افزایش حس مسئولیت پذیری شهروندان برای توسعه و حفظ فضای سبز خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی با اعلام این خبر گفت: طرح فراگیر توزیع و کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان و همچنین کاشت نهال در حاشیه معابر و بدنه بزرگراه‌ها در قالب طرح نهضت درختکاری از آغاز شد.

به گفته او، شهروندان می توانند از تاریخ ۱۵دی ماه تا ۱۵ اسفند ماه، از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ درخواست خود را برای تهیه و کاشت نهال در منازلشان ثبت کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ادامه داد: گونه های گیاهی که برای این طرح در نظر گرفته شده متناسب با شرایط آب و هوایی شهر تهران و با اولویت گونه های مقاوم به کم آبی و سایر تنش های محیطی بوده است.

استرابی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی نهضت درختکاری به همت مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز با نصب بنر در اماکن عمومی و محل های پر تردد منطقه و همچنین از طریق فضای مجازی در حال انجام است افزود: کارشناسان این مراکز آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان و ارائه مشاوره تخصصی پیرامون کاشت نهال هستند.

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 16623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =