از رویکرد مطالبه‌گری شهروندان استقبال می‌کنیم

شهردار منطقه ۹ ضمن گفت و گو با نمازگزاران مسجد خامس آل عبا(ع)، در جریان مسائل و مطالبات شهروندان محله مهرآباد قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، محمد جواد خسروی در این دیدار با اشاره به وضعیت میدان فتح، گفت: ساماندهی نهایی وضعیت میدان فتح یکی از مطالبات اصلی شهروندان منطقه است که اجرای پروژه باعث حل شدن گره ترافیکی غرب تهران خواهد شد.
خسروی با قدردانی از مدارا و همراهی شهروندان منطقه ۹ با شهرداری گفت: مطالبه گری شهروندان باعث تقویت مدیریت شهری خواهد شد، از این رو ما در مجموعه شهرداری از رویکرد مطالبه گری استقبال کرده و خواهان همراهی و هم افزایی شهرداری و شهروندان هستیم.
او چالش های مشترک محلات را نگهداشت شهر، فاضلاب شهری و نیز سرانه پایین ورزشی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: به عنوان خادم مردم در شهرداری سعی داریم ضمن تحول در حوزه خدمات شهری از جمله نظافت و رفت و روب شهر، زمینه نشاط اجتماعی و تحرک شهروندان را فراهم کنیم.
شهردار منطقه ۹ در پاسخ به جمعی از شهروندان در زمینه کمبود بازار میوه و تره بار گفت: چند زمین مناسب برای احداث بازار میوه و تره بار در منطقه شناسائی شده که با هماهنگی و پیگیری های بعدی زمینه اجرائی شدن این تصمیم فراهم خواهد شد.
او با اشاره به مسئولیت اجتماعی و فرهنگی سرای محلات اضافه کرد: مدیریت شهری در حوزه اجتماعی و فرهنگی حساسیت ویژه ای دارد، از این رو به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت سرای محلات در راستای اهداف متعالی فرهنگی اجتماعی هستیم.
در ادامه دیدار شهردار منطقه ۹ با نمازگزاران مسجد خامس آل عبا(ع)، برخی از شهروندان مسائل و مطالبات خود در حوزه های مختلف اعم از عمرانی و ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و شهرسازی طرح کرده و دستورات لازم برای حل مشکلات در چارچوب مقررات صادر شد.
گفتنی است محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۹ با حضور مستمر در بین شهروندان در مساجد غرب تهران، ضمن گفت و گو با شهروندان در جریان مطالبات و مسائل شهری قرار می گیرد.

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 16626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =