به‌ منظور هم‌اندیشی و هم‌افزایی و با هدف بررسی و رفع مشکلات و معضلات شهری، نشستی با حضور رضا شرفی شهردار منطقه ۱۰، معاونین، مدیران و شهرداران نواحی سه‌گانه و دبیران شورایاری محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تهران، در این نشست دبیران شورایاری محلات سلیمانی، امام خمینی(ره)، بریانک، سلسبیل، مرتضوی، کارون و هفت‌چنار ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات صورت‌گرفته و بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود، مطالبات و درخواست‌های شهروندان در حوزه های مختلف را مطرح کردند.

شهردار منطقه ۱۰ تهران ضمن تشکر از حمایت دبیران شورایاری در اجرای برنامه‌های بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر مطهر و پاک شهید رضاقدیری، خواستار ارائه گزارشات مستمر و دقیق از سوی معاونت‌ها، نواحی سه‌گانه و کارگروه‌های تخصصی، بازدیدهای میدانی شهرداران نواحی به اتفاق دبیران شورایاری محلات، برگزاری کمیته‌های تخصصی و همچنین هم‌گرایی در کمیته فرهنگی تمام حوزه‌ها شد و گفت: بازدیدهای هدفمند و معنادار محورهای مختلف نواحی بر روی نقشه ترسیم و نتایج آن بررسی شود.

او در ادامه ضمن تشریح وضعیت بودجه منطقه در سال ۱۴۰۱، از اجرای پروژه‌های توسعه محلی بنا به درخواست و مطالبات شهروندان خبر داد و گفت: با همفکری و برگزاری جلسات متعدد، کتاب برنامه و بودجه منطقه با اولویت‌بندی پروژه‌های توسعه محلی تدوین شد.

شرفی در ادامه با اشاره به اصلاح هندسی محور امام خمینی (ره) تقاطع خیابان رودکی گفت: با توجه به درخواست شهروندان، پیگیری و اقدامات صورت‌گرفته به‌زودی شاهد انجام مراحل جانمایی و احداث پل عابر پیاده مکانیزه در این تقاطع خواهیم بود تا رضایت‌مندی حداکثری شهروندان و اهالی این محل حاصل شود.

شهردار منطقه در بخشی از سخنان خود بر لزوم رفع گره‌های ترافیکی و  همچنین تیرهای برق معارض تاکید کرد و یادآور شد: ماتریس فرهنگی با در نظر گرفتن تمام ارکان فرهنگی و فعالیت‌ها تهیه و حوزه‌های مختلف نسبت به انجام وظایف خود، اقدام کنند.

او در خاتمه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در تمامی بخش‌ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازطراحی و نوسازی ۱۰ بوستان در محلات ده‌گانه، روکش آسفالت و خط‌کشی معابر، یکسان‌سازی تابلو اصناف، ایجاد المان‌های جدید، زیباسازی جداره‌های شهری‌، اقدامات ترافیکی خردمقیاس و...، اقدامات گسترده‌ای در سطح منطقه صورت خواهد پذیرفت که شاهد تغییرات مثبتی در سطح منطقه خواهیم بود.

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 16651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =