رفع دغدغه‌های نخبگان ورزشی منطقه ۱۵ برای حضور در محلات

شهردار منطقه ۱۵ در نشست با نخبگان ورزشی منطقه ضمن بررسی مسائل و مشکلات ورزشی، بر بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و قهرمانان ورزشی در مجموعه‌ها تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ در این نشست با تاکید بر اینکه پیگیری و رفع مشکل محلات وظیفه ماست، اظهار کرد: بنا داریم به این نگاه برسیم که از ظرفیت نخبگان نیز بهره بگیریم تا هر یک از قهرمانان ارتباط خود را با محله و مجموعه ورزشی حفظ کرده تا با احساس مسئولیت اجتماعی برای منطقه خود کاری انجام دهند و حداقل ۲ ساعت در ماه برای آموزش و تمرین جوانان در مجموعه ها اختصاص دهند تا انگیزه ای برای جوانان باشد. وظیفه ایجاد این سازو کار و پیگیری این موضوع نیز بر عهده حوزه اجتماعی است و مسئول ورزش منطقه باید در خلق این ایده ها تلاش کند.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه در مرحله اول هدف از این نشست ها شنیدن صحبت های نخبگان و احصاء مشکلات است تا با توجه به شرایط و چهارچوب و امکانات و فضاهایی که در اختیار داریم نسبت به رفع مشکلات در حد توان اقدام کنیم.

او در ادامه به برخی موارد نظیر پیگیری انشعاب گاز مجموعه استخر خاورشهر، اختصاص برخی از سانس های مجموعه های ورزشی هر محله به مدیران آن محل جهت بهره مندی نخبگان و ورزشکاران محله، تکریم قهرمانان و سرکشی به آنها و بهره برداری از فضاهای تبلیغاتی منطقه برای معرفی و تبلیغ این قهرمانان ورزشی، تلاش برای حفظ ارتباط و بهره‌مندی از ظرفیت تمام کسانی که متولد یا بزرگ شده و دلسوز محلات این منطقه هستند، تغییر کاربری در رشته های ورزشی برخی مجموعه ها در بازسازی ها و پرهیز از یک بعدی بودن آنها تاکید کرد.

این گزارش حاکی است، نخبگان ورزشی در ابتدای این نشست ضمن تشکر از نگاه ورزشی شهردار منطقه به معرفی خود، فعالیت های ورزشی و عنوان های کسب شده پرداخته و نظرات و پیشنهادهای خود را در ارتباط با رشته های ورزشی خود و کمبودها و نیازهای مرتبط با این رشته ها عنوان کردند.

براساس این گزارش؛ پیشنهاد راه ‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی و نخبه پروری، سرکشی و نظارت مستمر مسئولان بر فعالیت مجموعه های ورزشی و رسیدگی به فعالیت آنها به دور از سلیقه شخصی، توجه به تمامی رشته های ورزشی در محلات، تامین کمبود و امکانات ورزشی و ... از جمله نکته نظرات نخبگان ورزشی منطقه بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام 

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 16691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =