کسب رتبه نخست رفت‌ و روب شهری تهران توسط شهرداری ناحیه دو منطقه ۱۷

شهردار ناحیه دو منطقه ۱۷ از کسب مقام نخست اجرای عملیات رفت و روب و جمع‌آوری مکانیزه پسماند در بین شهرداری‌های نواحی شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، اصغر صالح شهردار ناحیه دو منطقه ۱۷ در این باره اظهار داشت: طبق ارزیابی به عمل آمده و نظارت های انجام شده توسط سازمان مدیریت پسماند، این ناحیه با کسب ۸۶ امتیاز در جایگاه نخست در بین ۱۲۴ ناحیه شهرداری تهران در زمینه رفت و روب شهری و جمع آوری مکانیزه پسماند قرار گرفته است.

او افزود: رفت و روب از وظایف ذاتی شهرداری به حساب می آید، اما همکارانم در شهرداری ناحیه دو منطقه ۱۷ به شکل ویژه در این زمینه تلاش می کنند تا بتوانند رضایت شهروندان را کسب کنند.

صالح ادامه داد: همکارانم در واحد خدمات شهری به شکل ویژه همه روزه اقدام به رفت و روب شهری می کنند و مدیران شهری نیز با گشت زنی در محلات به این خدمات نظارت دارند، اما در صورتی که نقطه ای از این محدوده از شهر تهران در دید همکارانم و اجرای طرح تحول نگهداشت شهر قرار نگرفته باشد، شهروندان می توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ موارد مورد نظر را اعلام کنند تا در کمترین زمان نسبت به برطرف کردن مشکل مورد نظر اقدام شود.

شهردار ناحیه دو منطقه ۱۷ یادآور شد: محدوده این ناحیه شهری دارای ۶ محله شامل گلچین، سجاد، زمزم، وصفنارد، زهتابی و جلیلی است که در مجموع از بیشترین مساحت در بین نواحی منطقه ۱۷ برخوردار است.

انتهای پیام 

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 16739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =