حمایت از طرح «پرورش ماهی‌های زینتی» با هدف اشتغال‌زایی مناسب در منطقه ۱۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ از اجرای طرح پرورش ماهی‌های زینتی با هدف اشتغال‌زایی و رونق کسب و کارهای خانگی در این منطقه جنوبی پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ ، علی محمد متولیان گفت: پرورش ماهیان زینتی با توجه به تغییر سبک زندگی شهروندان و استقبال روزافزون مردم به داشتن آکواریوم، فرصتی مناسب و ارزشمند برای اشتغالزایی و رونق کسب و کارهای کوچک به شمار می رود.

او گفت: با توجه به این که امکان پرورش این آبزی در منازل به عنوان مشاغل خانگی میسر است، خانه کارآفرینی مستقر در سرای محله زمزم از طریق آموزش نحوه تکثیر و پرورش ماهیان زینتی، این فرصت را برای متقاضیان مشاغل خانگی فراهم می کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ ادامه داد: علاقمندان جهت راه اندازی کسب و کارهای خانگی می توانند برای دریافت مشاوره در این زمینه به خانه کارآفرینی سرای محله زمزم به نشانی خیابان شهید غلامرضایی، کوچه رفیعیان، پلاک ۳، طبقه دوم مراجعه کنند.

متولیان خاطرنشان کرد: بورس توزیع ماهی های زینتی در بزرگراه نواب در شمال منطقه ۱۷ قرار دارد که فرصت مناسبی برای فعالیت در این حوزه کارآفرینی خواهد بود.

انتهای پیام

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 16741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =