استفاده از ظرفیت‌های داخلی و مجموعه‌های تخصصی برای حل مشکلات ناوگان اتوبوسرانی

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه بازدیدهای سرزده خود از خطوط، ایستگاه‌ها و پایانه‌های سطح شهر، روز گذشته از ساختمان شهدای شرکت واحد و بخش‌های مختلف آن، دیدن کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بهرام نکاحی با اعلام اینکه برای غلبه بر چالش هایی که با آنها روبه‌رو هستیم، نباید از کوچکترین موضوعات هم غافل شویم، گفت: صرف نظر از سلایق و علایق شخصی، هریک از ما دارای یک رسالت سازمانی هستیم که بر اساس آن، باید با بهره گیری از دانش و تجربیات خود، راه‌حل های اجرایی برای برون رفت از چالش ارائه و در جهت تحقق اهداف شرکت تلاش کنیم.
او با تاکید بر اینکه در مباحث کلان باید بر روی دو کلید واژه «مدیریت هزینه» و «مدیریت بهره وری» نگاه ویژه داشته باشیم، افزود: با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ارزشمند داخلی، از مجموعه های تخصصی نیز در جهت حل مسائل و مشکلات بهره خواهیم برد.
نکاحی با تاکید بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران و نحوه فعالیت آن در شهر و خدمات آن به شهروندان در منظر دید عموم و در معرض قضاوت آنها قرار دارد، خاطرنشان کرد: مردم در مرحله نخست، شرکت واحد را بر اساس مشاهدات‌شان ارزیابی و در وهله بعد از روی خدماتی که ارائه می کند، داوری می کنند و سرانجام با توجه به کارآمدی ناوگان و آثار و نتایجی که عملکرد آن دارد، مورد قضاوت قرار می‌دهند.
گفتنی است؛ در این بازدید، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بخش‌های مختلف از جمله درمانگاه، تعاونی مصرف کارکنان، یگان‌اجرائیات و دبیرخانه مرکزی شرکت بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت این قسمت ها قرار گرفت.

انتهای پیام 

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 16830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =