پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات احداث بزرگراه شهید بروجردی

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی که در تشریح آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی سخن می گفت، ضمن اعلام اجرای عملیات روکش آسفالت مسیر تندروی شمالی بزرگراه در بخش حدفاصل خیابان مختاری تا ۴۵ متری کن، از پیشرفت اقدامات مربوط به احداث دیواره های حائل و نصب قطعات نمای جداره ها در بخش های مختلف پروژه خبر داد و گفت: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه به مرز ۷۰ درصد رسیده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عملیات لوله گذاری به منظور هدایت آبهای سطحی شمال به جنوب بزرگراه و انتقال این روان‌آب ها به رودخانه کن در حال انجام است و توافقات اخیر شهرداری منطقه ۱۸ در خصوص عبور لوله های مذکور از زیر برخی از املاک کشاورزی، راهگشا بوده است. 

گفتنی است؛ بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار ۴۵ متری بهار است. یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸ خواهد بود.

انتهای پیام 

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 16891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =