«مهدی یعقوبی» رییس کمیسیون خدمات شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران شد

در سی و هفتمین نشست کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، مهدی یعقوبی (معاون خدمات شهری ‌محیط زیست شهرداری مشهد مقدس) با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل ، در سی و هفتمین نشست کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران مهدی یعقوبی (معاون خدمات شهری ‌محیط زیست شهرداری مشهد مقدس) با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

همچنین در این نشست علاوه بر معاونین خدمات شهری و محیط زیست شهرداری های کلانشهرها، احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و مصطفی سعیدی شهردار کرج نیز در این نشست حضور داشتند.

از موضوعات این نشست که مورد بحث و بررسی قرار گرفت می توان به تبادل تجربیات در حوزه خدمات شهری و محیط زیست ، بحث و گفتگو در مورد مدیریت پسماند و بهره گیری از IT و استارت تاپ ها و تجارب شهرداری مشهد ، بحث و گفتگو در مورد طرح پویش سبز ، بحث و گفتگو در مورد توسعه میادین میوه و تره بار با توجه به دغدغه های مطرح شده توسط معاون اول رییس جمهور اشاره کرد.

در پایان این جلسه نیز از زحمات و تلاش های فراوان رئیس قبلی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران تشکر و قدردانی شد. 

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 16940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =