پیشرفت قابل‌ملاحظه عملیات احداث کانال انحرافی آریافر

مدیرعامل شرکت خاکریز آب، از پروژه احداث کانال انحرافی آریافر و تکمیل حوضچه رسوب‌گیر تقاطع بزرگراه جلال آل احمد و خیابان آریافر بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید عبدالمهدی حسینی طی این بازدید که به اتفاق معاونان و مدیران اجرایی شرکت خاکریزآب انجام شد، در بخش های مختلف پروژه احداث کانال انحرافی و تکمیل حوضچه رسوب گیر تقاطع بزرگراه جلال آل احمد و خیابان آریافر حضور یافت و روند پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد.

او در جریان این بازدید بر لزوم تکمیل و آماده سازی هرچه سریعتر کانال آریافر، از طریق افزایش واحدهای اجرایی و فعال سازی حداکثری جبهه های کاری تاکید کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت خاکریز آب؛ طول کلی پروژه ۴۵۰ متر بوده که ٢٩٩ متر آن به صورت کانال احداث شده و ٧٦ متر از طول آن از طریق سگمنت گذاری اجرا خواهد شد. ضمنا ٧٥ متر از طول پروژه شامل حوضچه رسوب گیر است.

گفتنی است؛ احداث کانال انحرافی آریافر با هدف جبران کمبود ظرفیت هیدرولیکی کانال سیل برگردان غرب در محدوده بزرگراه جلال آل احمد تعریف شده است. پیشرفت فیزیکی این پروژه در بخش احداث کانال انحرافی ٨٦ درصد، در بخش احداث حوضچه رسوبگیر  ٨٥ درصد و در بخش اجرای عملیات سگمنت گذاری ٤٠ درصد برآورد شده است.

انتهای پیام

۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 16961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =