ادامه خدمت رانندگان تاکسیرانی منوط به تزریق واکسن کرونا است

محتشمی‌پور از ممنوع‌الکاری ۵ هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی به علت عدم تزریق واکسن کرونا خبر داد و گفت: ادامه خدمت رانندگان تاکسیرانی منوط به تزریق واکسن کرونا است.

سید علی محتشمی‌پور معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، ضمن اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ممنوع‌الکاری رانندگانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، بیان کرد: تاکنون ۵ هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی فعال و دارای پروانه، واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه از هفته جاری از طریق پیامک به رانندگان تاکسی اطلاع داده شده است که هر چه سریع‌تر نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند، گفت: ارائه خدمات حمل‌ونقل درون شهری توسط تاکسیرانان به شهروندان منوط به کارت واکسیناسیون است.

محتشمی پور با بیان اینکه به ۵ هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی اطلاع‌رسانی شده است، عنوان کرد: هرگونه فعالیت رانندگان در شبکه تاکسیرانی و ارائه خدمات به رانندگانی که واکسن تزریق نکرده‌اند، ممنوع شده است.

او در ادامه اعلام کرد که محدودیت کلی در سامانه سیما تاکسی از ابتدای بهمن اعمال می‌شود.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تأکید کرد: رانندگان تا زمانی که گواهی دریافت واکسن را به سازمان تاکسیرانی ارائه نکنند، از هرگونه فعالیت در شهر تهران منع خواهند شد.

محتشمی پور در پایان گفت: طبق تعامل صورت گرفته با مراجع ذی‌ربط، قرار شده است که تست کرونای مثبت تاکسیرانان به سازمان تاکسیرانی شهر تهران منعکس شود تا از فعالیت منع و اقدامات درمانی برای آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 16968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =