احداث واحد تشریفات مجتمع عروجیان در بهشت زهرا (س)

با هدف ارائه خدمات مطلوب به خانواده متوفیان و حذف پاره‌ای از گلایه‌ها که به واسطه نظرسنجی از خانواده متوفیان احصا شد، واحد تشریفات مجتمع عروجیان در بهشت حضرت زهرا (س) ایجاد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، روح الله محسنی مدیر مجتمع عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اشاره به ایجاد واحد تشریفات در این مجتمع گفت: این واحد متولی و ناظر عملکرد پیمانکاران تشریفات اعم از میز، صندلی، مداح و... است و با هدف افزایش رضایتمندی خانواده های داغدار در برگزاری مراسم ایجاد شده است.

مدیر مجتمع عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) توضیح داد: پیش از این همه این تشریفات مربوط به تدفین متوفی، توسط پیمانکاران صورت می‌گرفت اما اکنون با ایجاد واحد تشریفات، همه پیمانکاران را زیر مجموعه این واحد قرار دادیم که امیدواریم نتیجه نهایی آن رضایتمندی حداکثری خانواده متوفی باشد.

محسنی اضافه کرد: با توجه به انتقاد خانواده‌های داغدار نسبت به برخی از پیمانکاران و اعلام وصول این انتقادها توسط مجتمع، تصمیم گرفتیم برای ایجاد نظارت حداکثری و برون رفت از چالش‌های موجود، واحد تشریفات مجتمع عروجیان را ایجاد کنیم.

معاون مجتمع عروجیان با اشاره به حذف دلالان به واسطه ایجاد این واحد نیز گفت: متاسفانه شاهد بودیم که در روزهای پنجشنبه و جمعه، به دلیل افزایش مراجعه به سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، برخی پیمانکاران نسبت به ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌های داغدار کوتاهی می‌کردند و همین موضوع باعث می‌شد خانواده‌ها برای تامین تشریفات مورد نیاز، به سمت دلالان رفته و گاهی خدمات را تا شش برابر قیمت حقیقی دریافت می‌کردند.

محسنی اضافه کرد: اکنون با ساماندهی این موضوع و ایجاد واحد تشریفات، خانواده‌ها حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا یک ساعت قبل از شروع مراسم هم می‌توانند نسب به رزرو و دریافت خدمات اقدام کنند.

او در خاتمه گفت: به همین منظور خانواده‌ها می‌توانند برای دریافت هر نوع خدمات با شماره تلفن (۱۰خط) ۳-۵۵۲۰۱۵۲۱ تماس بگیرند. همچنین هشت کیوسک ثبت سفارش نیز در سازمان، آماده دریافت سفارشات خانواده متوفیان با نرخ مصوب سازمان بهشت حضرت زهرا(س) است.

انتهای پیام 

۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 16989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =