اجرای طولانی‌ترین نورافشانی کشور در مسیر باغ‌ راه حضرت فاطمه (س)

شهردار منطقه۱۷ گفت: همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه (س) طولانی‌ترین نورافشانی کشور در مسیر ۳ کیلومتری باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) به اجرا در می‌آید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: باغ راه حضرت فاطمه (س) به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های فرهنگی_ اجتماعی شهر تهران به حساب می آید، مساحت این پروژه به طول ۹ کیلومتر به روی تونل قطار مسیر تهران_ تبریز بین منطقه ۱۷ و ۱۸ قرار دارد، که سه کیلومتر طول این مسیر در محدوده منطقه ۱۷ است.

او افزود: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه ای در این گذر که مزین به نام حضرت فاطمه زهرا(س) است به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار خواهد شد، نور افشانی در ۳۰ نقطه این محور سه کیلومتری (منطقه۱۷) شنبه  ۲ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء انجام خواهد شد.

شهردار منطقه۱۷ ادامه داد: در قالب این برنامه، غرفه های موسیقی محلی، حضور هنرمندان، گریم کودک، ایستگاه صلواتی و نورافشانی در راستای ایجاد فضایی مفرح پیش بینی شده است. 

شنگی تصریح کرد: مرکز این مراسم در همجواری امام زاده حسن(ع)، محوطه «گذر طهران» واقع در تقاطع خیابان سجاد شمالی است.

شهردارمنطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: دکتر زاکانی شهردار تهران توجه ویژه ای به پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) دارد، به همین منظور با طراحی و معماری ایرانی_اسلامی در سال آینده این محور مورد بازآفرینی ویژه و درخور شهروندان دارالشهدای تهران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 17034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =