حمایت از استارت‌آپ‌ها و جوانان از اهم وظایف مدیران در تمامی حوزه‌ها است

شهردار منطقه ۲۱ با حضور در کارگاه‌های تولیدی گروه دانش‌بنیان آتیه پردازان شریف، ضمن گفتگو با جوانان کارآفرین این مجموعه و آشنایی با فعالیت‌های آنان، مشکلات و معضلات مربوط به حوزه شهری در این مجموعه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه ضمن بازدید از مجموعه های دانش بنیان آتیه پردازان شریف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با نخبگان علمی و ورزشی که به آنان فرمودند «همانطور که گفتم، مدال واقعی خود شمایید؛ نیروی انسانی کارآمد، مومن، باهوش ،جدی ،پرتلاش ،این بالاترین ارزش برای یک کشور است»، اظهار داشت: گروه های استارت آپی که در این مجموعه در کنار یکدیگر به تولید فناوری مشغول اند، به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خودشان مدال و از سرمایه های اصلی کشور هستند.

او ادامه داد: در سال‌های اخیر با تلاش جوانان این مرز و بوم شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگی در حوزه های مختلف مانند صنایع دارویی، تکنولوژی مدرن، صنعت هوا و فضا و دیگر عرصه های علم و فناوری هستیم.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: پس از وقوع انقلاب اسلامی؛ خودباوری ملی ،شکوفایی استعدادها و تکیه بر نیروی انسانی داخلی و توانمندی‌های بومی در عالی ترین درجه به منصه حضور رسید.

کاشانی پور تاکید کرد: شاخص های ویژه منطقه ۲۱ می‌تواند "قطب نوآوری" باشد؛ چرا که اکثر صنایع و کارخانجات مستقر در محدوده این منطقه دارای بخش‌های تحقیق و توسعه هستند و در مسیر نیل به عرصه های نوین علم و فناوری گام بر می دارند.

بر اساس این گزارش؛ شهردار منطقه ۲۱ پس از بازدید از بخش‌های مختلف گروه دانش بنیان آتیه پردازان شریف، با هیئت مدیره و مدیران ارشد این صنایع نوپا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و تصمیمات لازم در خصوص تسهیل و تسریع موضوعات آنان در حوزه مدیریت شهری اتخاذ شد.

انتهای پیام

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 17038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =