بهره‌برداری از سرای محله کیانشهرشمالی تا پایان سال

شهردار منطقه ۱۵ در نهمین برنامه میز خدمت خود به محله کیانشهرشمالی رفت و از بازسازی ۹۸ درصدی سرای محله کیانشهر شمالی و بهره‌برداری از آن تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ در حاشیه بازدید از امکانات محله کیانشهر شمالی و سرای این محله، با اشاره به اقداماتی که طی دو سال گذشته در ارتباط با بازسازی این سرا انجام شده، گفت: با پیگیری‌های معاونین فنی و عمران، اجتماعی و فرهنگی و مالی و اقتصاد شهری؛ این سرا آماده‌ شده و به زودی برای رونق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی محله به شهروندان تحویل می شود.

او ادامه داد: عملیات بازسازی و بهسازی ساختمان سرای محله کیانشهر شمالی در راستای استفاده مجدد از این بنا در سه طبقه در مراحل پایانی قرار دارد و با نصب تاسیسات موتورخانه و دیوارکوب سالن آمفی تئاتر به اتمام می رسد.

او با اشاره به اینکه محله از سرانه فضای سبز خوبی برخوردار است، افزود: سعی بر این است که با تبدیل فضای سبز جنگل کاری به فضای سبز شهری، به تعداد بوستان های منطقه اضافه شود.

این گزارش حاکیست، در این برنامه شهردار و معاونین منطقه به همراه شورایاری محله از شهرک شاهد، سالن ورزشی شهید اسکندرلو و بوستان سردار جنگل بازدید کردند و با حضور بر مزار شهدای گمنام میدان امام رضا(ع)، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام 

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 17060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =