بررسی بودجه نیمی از مناطق شهرداری در کمیسیون برنامه ‌و بودجه شورا

در جلسات صبح و عصر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، اعتبارات بودجه‌ای ۱۱ منطقه از ۲۲ منطقه شهرداری تهران بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران طی برنامه زمان بندی شده از امروز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰، بررسی اعتبارات بودجه ای مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران را در دستور کار قرار داد که در جلسات نوبت صبح این کمیسیون، بودجه مناطق ۱ تا ۶ و در نوبت بعدازظهر اعتبار مناطق ۷ تا ۱۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسات که به صورت پی در پی برگزار شد، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، معاون امور مناطق شهرداری تهران، شهرداران مناطق و مدیران حوزه بودجه ای شهرداری تهران حضور داشتند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در توضیح برگزاری این جلسات، گفت: مضاف بر پروژه های اصلی سال آینده، اعتبار پروژه های نیمه تمام و پروژه های توسعه محلی که در قالب‌ «طرح رصد» و «قرار خدمت» با هماهنگی معاونت برنامه ریزی مناطق احصاء شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

محمد آخوندی افزود: با توجه به اهمیتی که مناطق به عنوان صف اول ارتباط با مردم دارند، در این دوره بررسی بودجه را با مناطق  شهرداری آغار کردیم و سپس بودجه معاونت ها، سازمان ها و شرکت های تابعه مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

او در پایان بیان کرد: روند بررسی بودجه طی هفته پیش رو ادامه خواهد داشت و روز چهارشنبه بودجه ۱۱ منطقه باقی مانده نیز بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 17075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =