افزایش تعداد مراکز توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در منطقه ۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ از افزایش تعداد مراکز توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: ایجاد استقلال مالی برای بانوان سرپرست خانوار از اولویت‌های منطقه ۴ در توسعه مراکز توانمندسازی است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، اسمعیل قضاتلو  با بیان این خبر گفت :  منطقه ۴ با داشتن  ۳ مرکز کوثر با هدف ایجاد بستر اشتغال پایدار،  دو مرکز خیاطی و قالیبافی در محله گلشن  و یک مرکز با کاربری کافی شاپ  در محله مبارک آباد، بستر فعالیت حدود ۸۱ بانوی سرپرست خانوار را فراهم کرده است.
او همچنین از فعالیت سه بازارچه خوداشتغالی در منطقه ۴ خبر داد و گفت : این بازارچه ها جزو بازارچه های دایمی در شهر تهران هستند و به عنوان زیرساخت فرامنطقه ای جهت اشتغال بانوان سرپرست خانوار از اهمیت بالایی برخوردار است که شامل بازارچه های مجیدیه ، گلشن و حکیمیه می شوند .
قضاتلو در ادامه به معرفی بازارچه ها پرداخت و گفت : در حال حاضر، ۱۳۵ غرفه در این بازارچه ها فعال هستند که حدود ۷۰ غرفه در اختیار بانوان سرپرست خانوار قرار دارد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ در پایان از افتتاح یک مرکز توانمندسازی دیگر در منطقه خبر داد و افزود : به منظور ایجاد زمینه های تامین معیشت پایدار، توانمندسازی اقتصادی ، استقلال و خودکفایی بانوان سرپرست خانوار، در صدد گسترش مراکز توانمندسازی کوثر هستیم که اقدامات اولیه آن با پیگیری اداره بانوان منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام

۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 17106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =