برگزاری بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران

بیست و نهمین کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از فردا دوشنبه ۴ بهمن ماه، به مدت دو روز به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ؛ مجتبی فیلسوف زاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجمع درباره جزئیات نشست عنوان کرد : این نشست در دو روز دوشنبه و سه شنبه ۴ و ۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و با حضور مدیران ارتباطات و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجمع در ادامه با اشاره به اینکه از تاریخ آخرین برگزاری نشست این کمیته ۳ سال است که می گذرد، بیان کرد : تشریح ساختار و روند تشکیل کمیته و ارائه گزارش عملکرد کمیته در سال های قبل ، فرایند برگزاری انتخابات رئیس و دبیر کمیته با حضور دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ، انتخاب روسای کارگروه های امور بین الملل ، رسانه و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و مدیریت افکار عمومی ، تبادل نظر و ارائه طرح های پیشنهادی درباره نحوه برگزاری و فعال سازی کمیته و کارگروه های مربوطه توسط مدیران ارتباطات شهرداری های کلانشهرها و تعیین زمان بندی جلسات سال ۱۴۰۱ از مهمترین موضوعاتی است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

او افزود: در کنار برگزاری این نشست، سلسله کارگاه های تخصصی با موضوعات نقش خبر سازنده و نقش شبکه های اجتماعی در اداره کردن روابط عمومی های کلانشهرها با حضور اساتید برجسته این حوزه برگزار خواهد شد.

مجتبی فیلسوف زاده گفت: در این نشست دو روزه علاوه بر برگزاری جلسات فوق ، نشست هایی صمیمانه با حضور مسئولان و مدیران دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 17107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =