سهم شهرداری از جرایم رانندگی پرداخت نمی‌شود/دغدغه شهروندان تهرانی درباره پارک حاشیه‌ای

عضو شورای اسلامی شهر تهران با طرح این پرسش که جریمه‌های خودرو در سطح شهر تهران کجا هزینه می شوند، گفت: بر اساس قانون بخشی از این جریمه‌ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که متاسفانه بسیاری از این وجوه به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی پس از دریافت گزارش سردار حمیدی، خواست تا مجموعه معاینه فنی برای خودروهایی که از شهرداری معاینه فنی می گیرند در زمان پایان مهلت معاینه، پیامک ارسال کند.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران؛ بسیاری از افراد به دلیل مشاغل کاری، زمان پایان معاینه فنی را فراموش می کنند که موجب می‌شود چندین بار جریمه شوند.

پیرهادی ادامه داد: این نقیصه باید رفع شود تا از جریمه شهروندانی که اطلاعی از پایان زمان معاینه فنی خودرو خود ندارند، جلوگیری شود.

او با طرح این پرسش که جریمه ‌های خودرو در سطح شهر تهران، کجا هزینه می شوند، گفت: بر اساس قانون بخشی از این جریمه‌ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که متاسفانه بسیاری از این وجوه به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نکته دیگری گفت: پارک حاشیه ای دغدغه بسیاری از شهروندان است و در دیدارهای مردمی در محلات این موضوع را مطرح می‌کنند.

پیرهادی تاکید کرد: پلیس برای رفع پارک حاشیه ای چه تمهیداتی را اندیشیده است.

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 17127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =