تقدیر از دبیران مجمع خیرین مناطق ۲۲ گانه

سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)، دخت نبی اکرم (ص) از دبیران مجمع خیرین مناطق ۲۲ گانه تجلیل کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، ضمن تبریک روز زن و گرامی داشت مقام مادر گفت: امروزه دست خدا از آستین شما بیرون آماده تا یاری گر افراد نیازمند باشید و شما نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردارید.

احمدی صدر با تاکید بر اینکه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با تمام قوا در کنار خیرین ایستاده است، بیان کرد: تلاشمان بر این است تا هر قدمی که برمیدارید در آن راه برایتان مانع زدایی کنیم وتسهیلگر باشیم.

او همچنین پشتیبانی از خیرین را یکی دیگر از وظایف سازمان دانست و عنوان کرد: این گونه جلسات برای هم افزایی هرچه بیشتر بین خیرین و سازمان، اولویت بندی مشکلات، تمرکز روی مسائلی که اولویت  دارند و در نتیجه حل کردن مشکلات مطروحه است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در بخشی از سخنانش به تشکیل قرارگاه اجتماعی شهر تهران اشاره کرد و افزود: ضرورت تشکیل قرارگاه جهت هم افزایی همه نهادها و ارگان های مسئول در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است. با تشکیل قرارگاه مشترک اجتماعی تهران با مدیریت شهردار تهران و حضور مستمر و جهادی سایر نهادهای ذیربط امید آن داریم با شتاب و قوت هرچه بیشتر به سمت کاهش آسیب های اجتماعی تهران گام برداریم.

او همچنین با تاکید براینکه مددکاران و پرسنل این سازمان به صورت شبانه روزی در حال تلاش و خدمات دهی به مدد جویان هستند،   از رسانه ها خواست تا آنها هم به سهم خود در این تلاش مقدس شریک باشند و اطلاعات و اخبار میدانی را صادقانه به اطلاع مردم شریف تهران برسانند تا ضمن مقابله با شایعات و اخبار غیر واقع موجبات دلگرمی خادمان مددکار را نیز فراهم آورند.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به دبیران مجمع خیرین و هدایا به بانوان حاضر در جلسه، از زحمات آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 17143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =