حمل‌ونقل پاک یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است/ حمایت و انعقاد قرارداد با شرکت‌های منتخب

آزاده‌دل ضمن اعلام خبر برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل پاک در روزهای ششم و هفتم بهمن ۱۴۰۰ بیان کرد: شهرداری با شرکت‌های منتخب حاضر در نمایشگاه قرارداد منعقد خواهد کرد.

یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل پاک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با شهر، درباره نقش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در برگزاری نمایشگاه «حمل‌ونقل پاک» توضیح داد: باتوجه به اینکه دغدغه مدیریت شهری فعلی موضوع حمل‌ونقل پاک است و شهردار تهران در این حوزه قبول مسئولیت‌ کرده است، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک به عنوان متولی حمل‌ونقل وظیفه خود دانست که به مناسبت هفته هوای پاک، نمایشگاهی در این راستا برگزار کند.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل پاک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه اضافه کرد: سازمان از فعالان و دست‌اندرکاران حمل‌ونقل پاک(موتور برقی، اسکوتر، دوچرخه، دوچرخه برقی، خودروهای برقی و ...) برای شرکت در نمایشگاه دعوت به‌ عمل آورده تا مسئولان و مدیران شهری با این نوع از وسایل حمل‌ونقل پاک آشنا شوند.

آزاده‌دل ضمن اشاره به تخصصی‌بودن نمایشگاه حمل‌ونقل پاک بیان کرد: بازدید برای عموم مجاز است تا شهروندان درگیر حمل‌ونقل پاک و مسائل زیست‌محیطی مرتبط با حمل‌ونقل برای بهبود شرایط زیست در شهر تهران شوند.

او در ادامه درباره اهداف برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل پاک توضیح داد: اهداف برگزاری این نمایشگاه شامل ترویج استفاده از وسایل پاک، رونق‌بخشی به صنایع و تولیدات پاک و سازگار با محیط‌زیست، به نمایش گذاشتن توانمندی و دستاوردهای داخلی و معرفی قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه حمل‌ونقل پاک است و به موازات این نمایشگاه برنامه‌های آموزشی و ترویجی هم برگزار می‌شود.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل پاک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است شهرداری با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه قراردادی منعقد کند، گفت: قطعاً قرارداد با شرکت‌های منتخب منعقد می‌شود، البته نه تنها شهرداری تهران بلکه شهرداری شهرهای دیگر کشور هم به این نمایشگاه دعوت شده‌اند تا مدیران شهری، دستاوردهای داخلی در حوزه حمل‌ونقل پاک را ببینند.

به گفته آزاده‌دل؛ شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تنها از شهر تهران شرکت نکرده‌اند، بلکه از شرکت‌های سراسر کشور در این نمایشگاه دعوت به‌ عمل آمده است.

نمایشگاه «حمل‌ونقل پاک» ششم و هفتم بهمن ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران از ساعت ۹ الی ۱۶ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 17150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =