افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین در ایوان انتظار

نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین سرپرست خانوار با عنوان «کوثر حیات» در ایوان انتظار ایستگاه متروی حضرت ولیعصر (عج) افتتاح شد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مراسم افتتاح نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین سرپرست خانواده شب گذشته با حضور مریم اردبیلی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

مهدی شایسته اصل ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) به‌تمامی بانوان ایران‌ زمین و تمامی مادران و زنانی که از مترو برای تردد و عبور مرورشان در پایتخت استفاده می‌کنند، گفت: به مناسبت این میلاد فرخنده برنامه‌های متنوعی را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت در دست اقدام قرار دادیم که یکی از این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه کوثر حیات بود. در این نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بانوان شهرداری تهران در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر (عج) در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه در ۲۲ غرفه انواع صنایع‌دستی، لباس، کیف، وسایل تزئینی و آثار هنری و حجمی ارائه شده است، عنوان کرد: نمایشگاه تولیدات خانگی و دستاوردهای بانوان کارآفرین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدت ۱۰ روز از ۳ تا ۱۳ بهمن‌ماه از ساعت ۸ تا ۲۰ برپا است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه گذرگاه‌های فرهنگی متروی تهران بستر مناسبی برای برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات و تولیدات خانگی است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با معاونت پشتیبانی و واحد درآمدزایی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای گرفتن غرفه و عرضه محصولات در طول سال اقدام کنند.
گفتنی است، هم‌زمان با برگزاری این مراسم به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه‌برنامه نورافشانی در ایوان انتظار برگزار شد.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 17163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =