تجلیل از بانوان شاغل در منطقه ۱۸ به مناسبت گرامیداشت روز زن

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، از بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۱۸ در مجموعه شهید مختار سلیمانی تجلیل شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، یعقوب هوشیار شهردار این منطقه  در مراسمی که به منظور تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۱۸ برگزار شد، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، به گوشه‌ای از توانمندی‌های آنها در امور اداری و تخصصی پرداخت و گفت: صحبت کردن از جایگاه بانوان بسیار سخت است زیرا جایگاه عظیم در این جایگاه متعلق به حضرت زهرا (س) بی بی دوعالم است. در واقع نگاه ما در جامعه ارزشی ، مکتبی و انسانی است که  برای مقام زن قائل هستیم. 

او ادامه داد: تمام خوبی ها و ارزشها که در روح یک انسان قرار گرفته است در وجود حضرت زهرا (ع) وجود دارد که این نگاه تبدیل به الگویی شده است که تفکرات جهان اسلام را با تفکراتی که نسبت به مقام زن در دنیا وجود دارد متفاوت ساخته است. در واقع اگر روح انسان را بخواهیم تعریف کنیم نگاه معنوی با ارزشی در مقام زن وجود دارد که خداوند این مقام را به زن ارزانی کرده است.

یعقوب هوشیار در ادامه ضمن ادای احترام به مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس و مادران شهدای مدافع حرم گفت: این مادران با از خودگذشتگی و روح بزرگ خود عصاره زندگی شان را برای  آرامش ما تقدیم کردند .

شهردار منطقه ۱۸ از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری منطقه ۱۸ خواست همکاران خود را در شهرداری مانند یک خانواده بدانید که با در نظر گرفتن این نگاه و با کنار هم بودن برای رشد مسیر ها بتوانیم در فضای خانوادگی به رشد  معنوی و روحی برسیم و بتوانیم از این ارتقا و ظرفیت سازی به نفع شهر و مردم که جدا از ما نیستند استفاده کنیم. 

شایان ذکر است در پایان این مراسم یعقوب هوشیار از ارتباط مستمر در حوزه کاری و تشکیل کمیته رفاه با برنامه ریزی های انجام شده برای کمک به رفاه و معیشیت همکاران خبر داد .

انتهای پیام

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
کد خبر: 17179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =