رفع معضل سدمعبر بارفروشان در محلات منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر، ساماندهی اصناف و مزاحمت‌های شغلی در معابر محلات بیست‌گانه منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، رضا معلم در این باره گفت: در راستای طرح نگهداشت شهر و  به منظور رفاه حال شهروندان و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از بصری و صوتی و به منظور اجرای آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و داشتن شهری سلامت و آراسته، عملیات شناسایی و رفع مزاحمت واحدهای صنفی با هماهنگی مراجع قضایی در حال اجراست.
او با اشاره به جزییات این طرح گفت: در این راستا با توجه به معضل سد معبر بارفروشان و کاسب های محله شمیران نو و مشکلات ترافیکی جهت عبور و مرور شهروندان و آلودگی های صوتی به وجود آمده برای ساکنین این محله، طی ماه گذشته با هماهنگی که با نیروی انتظامی صورت گرفت، سد معبر بارفروشان این محله رفع و رجوع شد.
معلم برقراری نظم عمومی و رفاه حال شهروندان را از اهدف اصلی ساماندهی اصناف بیان کرد و گفت: ایجاد نظم عمومی در معابر، رفع مزاحمت برای شهروندان، کاهش آلودگی های زیست محیطی و رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از تضییع حقوق افراد قانونمدار، کاهش ناهنجاری های اجتماعی و ... از اهداف مهم این طرح عملیاتی است.

انتهای پیام

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 17191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =