اجرای طرح ویژه رسیدگی به مخازن پسماند در پایتخت/تهران ۴۹ هزار مخزن پسماند دارد

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند از اجرای طرح ویژه رسیدگی به مخازن پسماند در شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، شادی مالکی با بیان این خبر گفت: یکی از وظایف شهرداری تهران شست و شوی مخازن پسماند است که در معابر عمومی جانمایی شده اند. این اقدام‌ به طور مرتب در خصوص ۴۹ هزار مخزن پسماند انجام می شود. 

او با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با مشارکت مناطق ۲۲گانه، به تازگی طرح ویژه رسیدگی به مخازن زباله را به صورت بسیار گسترده تر و براساس درخواست های شهروندان اجرا می کند، افزود: در قالب این طرح، مناطق موظف شده اند تا نسبت به شست و شو، کف تراشی، گندزدایی و در صورت نیاز درخصوص تعمیر، رنگ آمیزی و تعویض مخازن اقدام کنند. 

مالکی با اشاره به اینکه طرح مذکور تا پایان هفته توسط مناطق و با نظارت عالیه سازمان مدیریت پسماند انجام می شود، به مهم ترین هدف اجرای این طرح پرداخت و تصریح کرد: اگرچه شهرداری به طور مستمر به وضعیت مخازن پسماند رسیدگی می کند، اجرای طرح ویژه و ضربتی موجب تمرکز هر چه بیشتر نیروهای خدماتی شهرداری به مخازن که در دید عموم قرار دارند، می شود. 

او در بخش دیگری از سخنان خود به سایر طرح های موضوعی در خصوص نگهداشت شهر اشاره و عنوان کرد: در مراحل بعدی طرح های مربوط به لایروبی انهار، نظافت کوچه های فرعی و بن بست ها، امحای برچسب ها و پوسترها، شست و شوی جداول و گاردریل ها و رسیدگی ویژه به بزرگراه ها و شریان های اصلی در تمامی نقاط شهر اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 17194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =