برگزاری مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در منطقه ۱۲

مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها)، مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی بابایی، احمد علوی و زهرا شمس‌احسان از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری‌ تهران، مریم اردبیلی مدیرکل اداره امور بانوان شهرداری تهران، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ و معاونان و شهرداران نواحی این منطقه به همراه مادران و همسران معظم ۷۰ شهید والامقام در هتل فردوسی برگزار شد.

امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ در این همایش ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در جمع منور خانواده شهدا که با عکس‌های شهدای گران‌قدر خود در مراسم حاضر شده بودند، گفت: زیبایی این مراسم به این است که جلسه، به تمثال شهدای بزرگوار مزین شده است. امیدواریم در لباس خدمت به اندازه ذره‌ای ناچیز زحمات شما برای انقلاب و نظام و اسلام را جبران کنیم.

در بخش دیگری از مراسم، مادر بزرگوار شهیدان خالقی‌پور با تأکید بر اینکه خانواده شهدا مثل زنجیر به هم پیوسته‌اند، گفت: در این جمع احساس می‌کنم با خانواده خودم نشسته‌ام؛ چراکه احساس می‌کنم امسال برای ما انقلابی شده و بچه‌های خودمان به سر کار آمدند؛ از رئیس‌جمهور و وزرا گرفته تا آقای زاکانی، شهردار تهران که جانباز هستند.

انتهای پیام

۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 17230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =