انجام ۵۰ هزار متر طول آذین‌بندی به مناسبت ایام الله دهه فجر در منطقه ۱۰

به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آماده‌سازی فضای منطقه در راستای بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر این مراسم ملی، معابر منطقه ۱۰ با نصب ۵۰هزار مترطول ریسه پارچه‌ای و نوری آذین‌بندی شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، رضا شرفی شهردار منطقه گفت: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و در راستای گرامیداشت این ایام آذین‌بندی و فضاسازی شهری آغاز شد.

او با اشاره به نقش تبلیغات محیطی شهر در آراستگی مناظر شهری گفت: به منظور بزرگداشت ایام الله دهه فجر، فضاسازی سیمای بصری منطقه و آراستگی معابر با نصب ۲۰۰ تخته پرچم‌ مقدس کشورمان، ۵۰هزار مترطول ریسه‌ پارچه‌ای و نوری و ۷۸۰۰ مترطول کتیبه‌ ایران در میادین و معابر منطقه انجام شد.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: علاوه بر تبلیغات محیطی اقداماتی از قبیل نصب ۷۰ تخته بنر پرتابلی و داربستی، ۵۹ عدد طاق نصرت در مسیر BRT خیابان آزادی حدفاصل خیابان شهیدان تا خیابان نواب، نصب ۱۵۰ تخته پرچم ایستاده، ۱۰۰۰ عدد پایه پرچم دیواری، ۷ المان‌ در راستای اطلاع رسانی و هویت‌بخشی با مضامین انقلاب اسلامی در نواحی سه‌گانه صورت می‌پذیرد.

شرفی با اشاره به دیگر اقدامات صورت‌گرفته تصریح کرد: علاوه بر نصب ۲ پرچم بزرگ ایران، ساختمان‌های ستادی منطقه و سرای محلات نیز آذین‌بندی شد.

به گفته او؛ آرایش محیطی با استفاده از فضای سبز و گیاهان، نورپردازی، نصب المان‌های نوری، اکران ۱۰ بنر بزرگ مقیاس، رنگ‌آمیزی ۴۷۰۰مترمربع کافوهای مخابرات، برق و المان‌های شهری محورهای آزادی، قزوین، امام خمینی(ره) و بزرگراه یادگار امام (ره)، ۶۰هزار مترمربع شست‌وشو، پاکسازی و جرم‌زدایی معابر، نصب ۱۰ اسپیس داربست در میدان جمهوری اسلامی و برپایی غرفه در میادین و محورهای اصلی از دیگر اقدامات این ایام است.

انتهای پیام

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 17453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =