پیش بینی افزایش ترافیک تهران در اسفندماه/ تمهیدات پلیس برای روزهای پایانی سال

رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح‌های ویژه برای تأمین امنیت مراکز خرید و مراکز تجمعی و همچنین روان‌سازی و مدیریت ترافیک برای روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش شهر، حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره تمهیدات پلیس برای روزهای پایانی سال و ایام منتهی به نوروز اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه طرح های ترکیبی پلیس با مشارکت پلیس امنیت، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی و پلیس راهور به اجرا درمی آید. بر این اساس سه پلیس پیشگیری، آگاهی و امنیت نسبت به تأمین امنیت مراکز خرید و مراکز تجمعی و همچنین شهروندان و افراد حاضر در این مراکز اقدام خواهند کرد.

وی افزود: همچنین با اجرای طرح های عملیاتی با اراذل اوباش و همچنین فروشندگان مواد محترقه در پایتخت برخورد خواهیم کرد.

در حوزه ترافیکی نیز پلیس راهور در این زمینه فعالیت خواهد کرد و نسبت به روان سازی ترافیک در اطراف مراکز خرید و اماکن پرتردد و معابر اصلی اقدام خواهد کرد.

پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی ترافیک تهران در اسفند

رحیمی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم که در روزهای پایانی سال و به خصوص اسفندماه ترافیک در برخی از معابر ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، گفت: در همین راستا نیز برنامه‌های ویژه ترافیکی را برای این منظور در نظر گرفته‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه در روزهای منتهی به پایان سال پلیس برای تأمین امنیت و آرامش مردم در آماده باش کامل خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم مردم و کسبه و صنوف نیز کمال همکاری را با پلیس داشته باشند.

وی در پایان درباره زمان اجرای طرح‌های عملیاتی نیز گفت: از صبح و همزمان با آغاز ترافیک صبحگاهی و فعالیت صنوف این طرح آغاز شده و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت. البته پس از آن نیز مأموران پلیس مانند همیشه در مأموریت خود حاضر بوده و در آماده باش هستند.

وی از شهروندان خواست که زمان انجام خریدهای خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و آن را مدیریت کنند.

منبع: ایسنا 

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 17942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =