حفظ طراوت شهر، مرهون طرح‌های عمرانی سازنده است

شهردار منطقه ۱۲ به‌منظور آگاهی از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و تصمیم‌گیری در مورد مسائل و اصلاحات آنها، از این پروژه‌ها بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، صبح امروز یک‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه، امیر یزدی شهردار منطقه به همراه جمعی از معاونان، شهرداران نواحی و مدیران شهری این منطقه به بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی منطقه پرداخت.

یزدی با تأکید بر اینکه شهر، موجودی زنده است که برای تازگی و سرزندگی به رسیدگی مداوم نیاز دارد، گفت: منطقه ۱۲ به عنوان منطقه مرکزی که قلب طهران هم خوانده می‌شود، با تردد بیش از یک و نیم تا دو میلیون نفر در روز، یکی از پررفت‌وآمدترین مناطق تهران به شمار می‌رود؛ ازاین‌رو مدیریت شهری در این منطقه برای جلوگیری از فرسایش و حفظ طراوت همیشگی در این منطقه، پروژه‌های عمرانی خود را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

او هدف نهایی همه این پروژه‌ها را بالابردن کیفیت زندگی شهروندان در این منطقه خواند و افزود: در بازدید امروز از پروژه‌های عمرانی منطقه تلاش کردیم برای به‌سرانجام‌رساندن برخی از آنها تا پایان سال برنامه‌ریزی کنیم.

شهردار قلب طهران در تشریح این پروژه‌ها بیان کرد: بهسازی سنگفرش پارک شهر، کمک به مرمت خانه‌موزه شهید چمران و بهسازی خیابان گوته از جمله این پروژه‌ها هستند که طی بازدید در مورد برخی اصلاحات برای بهبود روند اجرا و تسریع کار، تصمیماتی گرفته شد.

او همچنین از اجرای پروژه احداث بوستان اصغر مالکی در خیابان هرندی خبر داد و گفت: طبق قولی که به مردم این محله برای راه‌اندازی بوستان‌های کوچک با دسترسی بهتر برای خانواده‌ها داده بودیم، برای احداث این بوستان در این محله برنامه‌ریزی شد؛ به‌ این ترتیب هم‌اکنون در این بوستان محلی به مساحت ۵۵۰ مترمربع، زیرسازی معبر، اجرای آسفالت، آجرکاری، سیمان‌کاری و بتن‌ریزی انجام شده و برای ایجاد فضای سبز نیز کارگاه عمران و فضای سبز در آن احداث شد.

انتهای پیام

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: 17947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =