بهره‌برداری از کریدور دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه در آینده نزدیک

شهردار منطقه ۱۱ گفت: با تکمیل کریدور دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه، مسیر پیاده‌روی شهروندان به ایستگاه تا یک سوم کاهش می‌یابد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی از تکمیل کریدور دسترسی شهروندان به ایستگاه مترو خط ۳ جوادیه به طول ۱۷۰ متر در ضلع جنوبی بوستان شهید حججی خبر داد و افزود: در حال حاضر عابرین برای رسیدن به ایستگاه مترو مسیر طولانی را در پارک طی می‌کنند که با آماده شدن این راهرو زمان رسیدن آنها به مترو حداقل یک سوم خواهد شد.

موسوی افزود: عملیات اجرایی این کریدور به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع به طول ۱۷۰ متر و عرض هشت متر در سه مسیر آغاز شده است که مسیر اول با اجرای "تایل نوستالیک" آجر چینی مربع به عرض ۳متر، به زودی تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه۱۱، در حال حاضر شهروندان برای رسیدن به ایستگاه مترو جوادیه لازم است مسیر طولانی پارک آموزش ترافیک را دور بزنند که با بهره برداری از این کریدور با طی مسافت ۱۷۰ متر می توانند به ایستگاه برسند.

او همچنین درباره دو مسیر دیگر این کریدور گفت: مسیر میانی برای ایجاد خط ویژه دوچرخه سواری، در حال آسفالت است و مسیر سوم نیز با تایل های نامنظم، کار خواهد شد.

انتهای پیام

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 18078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =