افزایش دو برابری ظرفیت مراکز کوثر تا سال آینده/ محصولات ۳۵۰۰ زن سرپرست خانوار در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران بیان کرد: در بحث کسب و کارهای خرد خانگی، ۶۴ زیر ساخت کوثر در شهرداری تهران داریم و امید داریم که تا سال آینده این ظرفیت را بیش از دو برابر کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در شانزدهمین رویداد زنان، کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی؛ پیشران اقتصاد گفت: زنان سرپرست خانوار مایه افتخار و گنج های ما در شهر تهران هستند که در زمینه تولید ملی نقش آفرینی می کنند؛ این نمایشگاه بازنمایی محصول تلاش ۳۵۰۰ زن سرپرست خانوار تهرانی است که به صورت غیرمستقیم ۵ هزار نفر دیگر نیز از آن منتفع می شوند. 

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران افزود: در بحث کسب و کارهای خرد خانگی، ۶۴ زیر ساخت کوثر در شهرداری تهران داریم و امید داریم که تا سال آینده این ظرفیت را بیش از دو برابر کنیم؛ قبلا در مقطعی به مشاغل خرد و کسب و کارهای خانگی به عنوان گوشه ای از فعالیت اقتصادی نگاه می شد و ما از مدل اصلی تاریخی خودمان که اهمیت فراوانی به این نوع کسب و کار می داد، فاصله گرفتیم. 

وی تصریح کرد: در مقطعی مدرنیته و کارخانه های بزرگ اهمیت پیدا کردند، اما به مرور کسب و کارهای خرد رنگ و بوی بیشتری به فضای اقتصادی ما داد؛ تم امسال این نمایشگاه و رویداد این است که کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی در قرن پانزدهم و گام دوم انقلاب پیشران اقتصاد ما باشد. 

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 18631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =