اعزام کاروان راهیان نور بعد از دوسال تعطیلی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: کاروان‌های راهیان نور دو سال است که به دلیل کرونا تعطیل بوده اما سال آینده بار دیگر برقرار خواهد شد و مردم می‌توانند از نزدیک با صحنه‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در ابتدای پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک ولادت امام سجاد (ع) گفت: امیدواریم بتوانیم صحیفه سجادیه را پس از قرآن کریم و نهج البلاغه به عنوان کتاب مهم شیعی مطالعه کنیم و از آن بهره کافی را بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به ۲۰ اسفندماه به عنوان روز راهیان نور اشاره کرد و افزود: در این روز یکی از حرکتهای خوب پس از دفاع مقدس در کشور شکل گرفت که مردم به بازدید از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دعوت شدند. تلاش بسیاری در این مسیر انجام شد و موفقیت‌های خوبی نیز کسب شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز حدود شش یا هفت سال در ایام نوروز به یکی از پایگاه ها می رفتند و برای مردم صحبت می کردند. کاروانهای راهیان نور دو سال است که به دلیل کرونا تعطیل بوده اما سال آینده بار دیگر برقرار خواهد شد و مردم می توانند از نزدیک با صحنه های دفاع مقدس آشنا شوند. امیدواریم این موضوع مورد استقبال مردم قرار بگیرد و ان‌شاءالله ستادهای راهیان نور و بیناد حفظ ارزشهای دفاع مقدس توفیق بیشتری داشته باشند و در این عرصه اقدامات موثرتری را انجام دهند.

انتهای پیام/

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 18783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =