نشست هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی در تاجیکستان برگزار شد

هشتمین نشست هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی روز سه شنبه ۱۷ اسفند۱۴۰۰ (۸ مارس) در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ در هشتمین نشست هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی -دو ساعت به طول انجامید- که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار شد، مقاماتی از شهرداری‌های چندین شهر آسیایی و مقامات ارشد شهرداری تهران به عنوان بنیانگذار این مجمع  حضور داشتند.

مقامات شهرداری‌های آنکارا، آنتالیا، بانکوک، هایکو، سمنان، زاهدان، کازان، قاضی آنتپ، ارومیه و شیراز هم به صورت آنلاین در این نشست شرکت کردند.

دبیرکل مجمع گشتاسب مظفری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران عبدالمطهر محمدخانی، معاون شهردار دوشنبه معاون بین الملل مرکز ارتباطات حمیدرضا غلامزاده و مقامات شهرداری مشهد از جمله حاضران این نشست بودند.

ارائه گزارش فعالیت های مجمع از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲، هزینه‌ها و بودجه، جایزه مجمع شهرداران آسیایی، عضویت‌ها و همکاری‌های متقابل ازجمله برنامه های هشتمین نشست هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی بود.

همچنین در این نشست محمدخانی به نیابت از شهردار تهران گزارشی درباره حمایت‌های شهرداری پایتخت جمهوری اسلامی ایران از مجمع به عنوان بنیانگذار آن ارائه داد.

سخنرانی مقامات شهرداری‌های شهرهای مشهد، قاضی آنتپ و شیراز نیز از دیگر بخش های این نشست بود.

به گزارش شهر، اعضای مجمع با تقدیر از فاطما شاهین، شهردار شهر دوشنبه؛ رستم امامعلی را به عنوان رئیس جدید مجمع شهرداران آسیایی معرفی کردند.

انتهای پیام/

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
کد خبر: 18889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =