ضرورت اقدامات لازم از سوی پیمانکاران شهرداری برای استقبال از بهار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: در روزهای پایانی سال باید پیمانکاران همکاری کرده و به استقبال بهار بروند.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی یکشنبه- ۲۲ اسفند ۱۴۰۰- در پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در استقبال از بهار کار سختی نداریم، خاطرنشان کرد: سال های قبل با بنرهای یک متری در خودروهای حمل زباله می‌توانستیم حس فرا رسیدن نوروز را القا کنیم که امیدواریم امسال هم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: تمام پیمانکاران باید کار ویژه ای انجام دهند و اگر روزانه دو بار جمع آوری زباله انجام می دهند این اقدام در ایام منتهی به عید نوروز روزانه چهار بار انجام شود و با نصب همین بنر یک متری، به استقبال بهار بروند.

کاشانی در ادامه اضافه کرد: یکی از تذکراتم درباره فرمایش هفته گذشته جناب چمران بود که این سوءتفاهم دیروز با تدبیر جنابعالی و دوستان حل شد.

وی ضمن اشاره به کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران، بیان کرد: دو عضو شورا در کمیته سفرهای خارجی حضور دارند که باید گزارشات سفرهای خارجی مدیران و افراد را در صحن شورا ارائه دهند.

چمران نیز درباره سفر شهردار تهران به تاجیکستان، عنوان کرد: هنوز بنده شهردار تهران را ندیده‌ام اما در تماس تلفنی از ایشان درخواست کردم که مستندات سفر را به صورت کتبی به صحن شورا ارائه دهند یا خودشان در صحن حضور پیدا کنند. البته ارسال مستندات به صورت کتبی بهتر از بیان شفاهی است و اینگونه می‌توانیم گزارشات را برای همه اعضا ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه شهردار تهران اعلام کرد که سفر به تاجیکستان بسیار موثر و نتیجه بخش بوده است، افزود: طبق قانون هر سفری که توسط شهردار و اعضای شورا صورت می‌گیرد باید گزارش آن به صحن ارائه شود.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 18993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =