جذب تعداد قابل توجهی نیرو در دوره پنجم مدیریت شهری به رغم ادعاهای مطروحه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه بالاخره کمیته منابع انسانی شورای شهر به آمار و لیست نیروهایی که در دوره پنجم مدیریت شهری جذب شده اند، دست پیدا کرد، اظهار کرد: آنها مدعی بودند که نیرویی جذب نکردند اما عدد قابل توجهی جذب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار شهر ناصر امانی در پنجاه و سومین جلسه شورای شهر که صبح امروز ۲۲ اسفند برگزار شد، گفت: در اوج هیاهوی اوکراین، کشته شدن کودکان و زنان را نمی بینند، در یک روز ۸۱ انسان وحشیانه گردن زده شدند که ۴۱ نفر از آنها از شیعیان عربستان هستند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان و اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی به جهاد تبیین، ما هم در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری دو ردیف مصوب داریم که یک ردیف تحت عنوان نهضت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با بودجه ۵ میلیارد تومان و یکی دیگر به عنوان حمایت از چهره ها و موثرین جبهه انقلاب اسلامی با بودجه ۲۰ میلیارد تومان است که حذف این ردیف و اختصاص آن به ساماندهی محلات جنوب شهر تهران پیشنهاد می شود.

امانی همچنین تصریح کرد: رسانه ملی در بخش های مختلف خبری درخصوص شفافیت موردی در شهرداری های کوچک مثل سبزوار، بیرجند و کرمان اطلاع رسانی عمومی کرده و از دیگر شهرداران نیز خواسته اقدام مشابه انجام دهند. این در حالی است که شورای شهر تهران مصوبه‌ای دارد که براساس آن باید مزایده‌ها، مناقصه، سفرهای خارجی، فیش حقوقی و غیره در شهرداری منتشر شود و بارها رئیس کمیته شفافیت شورا در مورد عدم بروزرسانی سامانه شفافیت تذکر داد، اما متاسفانه همچنان سامانه بروزرسانی نشده است لذا در تذکری به شهردار تهران می‌خواهم که نسبت به بارگذاری اطلاعات بر روی سامانه اقدام شود.

امانی با بیان این‌که بالاخره کمیته منابع انسانی شورای شهر به آمار و لیست نیروهایی که در دوره پنجم مدیریت شهری دست پیدا کرد، اظهار کرد: آنها مدعی بودند که نیرویی جذب نکردند اما عدد قابل توجهی جذب شده‌اند.

وی با بیان این‌که باید یک سوزن به خود بزنیم و بعد یک جوالدوز به دیگران خاطرنشان کرد: این آمار را فعلا منتشر نمی‌کنیم تا شهرداری لیست نیروهای خود را که در این دوره به شهرداری وارد شده است، در سامانه شفافیت بارگذاری کند.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 18994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =