اجرای پویش «خانه‌تکانی، همدلی با شهر» در محلات به منظور ساماندهی پسماندهای حجیم

سازمان مدیریت پسماند با همدلی و تعامل شهروندان علاقه‌مند، فعالین حوزه پسماند و محیط زیست، سمن‌ها و با حضور هنرمندان و شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار، پویش «خانه تکانی، همدلی با شهر» را در روز دوشنبه اجرا خواهد کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند؛ شادی مالکی معاون أمور مناطق سازمان ضمن إعلام أین خبر، گفت: با نزدیک شدن بهار و تحول در طبیعت، ایرانیان با آداب و رسوم زیبای خود به استقبال نوروز می روند و در واپسین روزهای سال به نظافت خانه مشغول می شوند.

او در ادامه با تاکید بر ضرورت پاکیزگی شهر به عنوان خانه دوم شهروندان خاطرنشان کرد:در راستای اجرای تدابیر شهردار محترم تهران، همزمان با اعیاد شعبانیه و استقبال از بهار، پویش خانه تکانی، همدلی با شهر در پایتخت اجرا می شود.

مالکی با اشاره به ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در محلات به عنوان هدف أصلی أجرای أین طرح افزود: در قالب أین طرح که با بهره گیری از مشارکت شهروندان برای آراستگی محله ها، بهبود وضعیت مبلمان شهری و ساماندهی پسماندهای حجیم انجام می شود، یک محله شاخص از هر ناحیه شهرداری تهران برای اجرای طرح معرفی می شود.

او در انتها با دعوت از همه شهروندان در أجرای این طرح گفت: این طرح در روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه از ساعت ۹ صبح الی ١٤باحضور وسیع و همدلانه پاکبانان، فعالین ‌و دوستداران محیط زیست و سمن ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 19021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =