اجرای طرح «کوچه‌تکانی» در آستانه میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) و سال نو

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای طرح "کوچه‌تکانی" در آستانه سال‌روز میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) و فرارسیدن سال نو در محلات تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان در حاشیه اجرای طرح «کوچه‌تکانی» که امروز به صورت همزمان در تمامی مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار شد، در ارتباط با اجرای این طرح، اظهار کرد: در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان(عج) و فرا رسیدن سال نو، در راستای خانه‌تکانی شهروندان طرح «کوچه‌تکانی» از سوی مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به نحوه اجرای طرح کوچه تکانی، گفت: این طرح از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۴ به صورت همزمان و با حضور بیش از ۲۳ هزار پاکبان زحمتکش شهرمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه ۲۳ هزار کارگر خدمات شهری به شوق ارادت به ساحت مقدس حضرت امام زمان(عج) و با هدف پاک کردن غبار از چهره شهر در طرح کوچه‌تکانی مشارکت  داشتند، گفت: این طرح در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و به صورت گسترده در ۲۲ منطقه تهران اجرا شد. البته به صورت مستمر بحث رفت و روب در تمامی محلات ۲۲ گانه اجرا می‌شود اما امروز به صورت ویژه در قالب طرح کوچه‌تکانی خدمت‌رسانی در حوزه خدمات شهری به شهروندان ارائه شد.

عزیزی با بیان اینکه طرح کوچه‌تکانی با هدف آمادگی پایتخت در آستانه ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) و با دستور شهردار محترم تهران در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت، افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به اینکه شهروندان این روزها مشغول خانه تکانی منازل‌شان هستند، ما به عنوان خادم شهروندان و بخشی از خیل منتظران ظهور امام عصر(عج) در کنار مردم، کوچه تکانی را به صورت همزمان در مناطق مختلف تهران اجرا کردیم تا چهره شهر بیش از پیش آماده جشن عید بزرگ نیمه شعبان و عید سعید نوروز شود.

عزیزی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمتکش سازمان مدیریت پسماند برای اجرای مناسب این طرح در سطح شهر گفت: امیدوارم اکنون که منازل و کوچه‌های شهرمان را آماده فرارسیدن میلاد امام زمان(عج) کرده‌ایم انشاالله خانه‌های دل‌مان را هم از غبار پاک کنیم تا همه در کنار هم آماده ظهور حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

 انتهای پیام 

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 19104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =