استقبال شهروندان از‍ برنامه‌های شاد نوروزی در جنوب‌شرق تهران

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری، مراسم جشن و دید و بازدید سال نو خبر داد که این برنامه‌ها مورد توجه و استقبال شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه، با برپایی ایستگاه‌های استقبال و بدرقه از مسافران نوروزی کلانشهر تهران، جشن‌های میدانی و حرکت کارناوال عروسکی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم سال تحویل کنار گلزار شهدای گمنام بوستان ولیعصر (عج )، پخش مستقیم پیام نوروزی رهبر انقلاب، نور افشانی و برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری، نوروزی شاد را برای شهروندان رقم زده است.

محمد حسن رجبی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ در تشریح این برنامه‌ها گفت: با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری، جنوب شرق تهران رنگ و بوی بهاری به خود گرفت و در روزهای آغازین نوروز باستانی تلاش شد روح امید و زندگی در میان شهروندان تقویت شود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های ویژه نوروز و استقبال از بهار، مراسم سال تحویل در جوار گلزار شهدای گمنام بوستان ولیعصر (عج) بود که با استقبال کم نظیر شهروندان روبرو شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ همچنین به برپایی جشن و حرکت کارناوال عروسکی در روزهای اول و دوم فروردین ماه ۱۴۰۱ در مجتمع امام رضا (ع) و مرکز خدمات اجتماعی منطقه با حضور پر رنگ شهروندان و کودکان مراکز پرتو اشاره کرد و ادامه داد: در نخستین روزهای عید برای کودکان پرتو و خانواده معظم شهدا برنامه بازدید عید برگزار شد و در کوشک امیر سلیمانی برخی از خانواده معظم شهدا برای تبریک سال نو گرد هم آمدند.

براساس این گزارش، برنامه عید دیدنی نیز باحضور کورکان مراکز پرتو انجام شد و معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه با حضور در بین کودکان کار فرا رسیدن سال نو را به آنها تبریک گفت.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 19490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =