برپایی کاروان‌های نوروزی لبخند بهار در قلب طهران

شهردار منطقه ۱۲ از برپایی کاروان‌های نوروزی لبخند بهار در پارک شهر، میدان خراسان، باب‌همایون و صوراسرافیل خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی با تأکید بر افزایش نشاط شهروندان در فرصت عید باستانی نوروز گفت: شادی‌پیمایی کاروان‌های نوروزی لبخند بهار در منطقه ۱۲ با حضور گروه‌های هنری و نمایشی انجام شد که این گروه‌ها با اجرای برنامه‌های شادی‌بخش بهاری شامل نوروزخوانی، آوازخوانی، اجرای عروسک‌های غول‌پیکر، گروه‌های آیینی، نمایش‌های نوروزی (عمو نوروز و ننه‌سرما، اجرای جیک‌جیکی و تکم‌های نویدبخش بهار …) این کاروان‌ها را هدایت کردند.

یزدی افزود: در ضمن به پاسداشت مقام شامخ شهدا در برنامه دوم این کاروان که در میدان خراسان به اجرا درآمد، از خانواده شهید سید حمید نخلی تقدیر شد؛ چراکه همواره باید به یاد داشته باشیم که امروز در سایه‌سار این شهدای والامقام در امنیت و شادی بهاری هستیم.

دومین برنامه کاروان‌های نوروزی لبخند بهار در منطقه ۱۲ از خیابان ۱۷ شهریور، تقاطع قیام آغاز شد. این کاروان با طی ۴۰۰ متر به جایگاه تعیین‌شده در میدان خراسان رسید و در آنجا از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به برگزاری برنامه‌های شادی‌بخش نوروزی پرداخت.

گفتنی است؛ این کاروان سوم فروردین‌ماه نیز در پارک شهر به اجرای برنامه پرداخت که پخش شادی‌پیمایی آن از میدان امام خمینی (قدس‌السره‌الشریف) آغاز شد و با طی مسیر از باب همایون و صور اسرافیل به سمت پارک شهر حرکت کرد. این برنامه‌ها با استقبال خوبی از سوی شهروندان و گردشگران منطقه ۱۲ روبه‌رو شد.

انتهای پیام 

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 19605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =