توزیع یک تن کیسه زباله در بهشت حضرت زهرا (س) و حرم حضرت امام خمینی(ره) در روز طبیعت

غضنفری از توزیع یک تن کیسه زباله بین شهروندان مستقر در محوطه سازمان بهشت حضرت زهرا (س) و حرم امام خمینی (ره) در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، سعید غضنفری، مدیر عامل این سازمان اظهار کرد: از آنجا که سازمان بهشت حضرت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) از طبیعت زیبا و فضای سبز مناسب برای گذراندن یک روز خوب برخوردار است، بسیاری از شهروندان، زائران و مهمانان نوروزی، این مکان مقدس را که با عطر شهدا عجین شده است، برای حضور در طبیعت انتخاب می کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از این فضاهای سبز افزود: حدود یک تن کیسه زباله جهت جمع آوری پسماند در روز طبیعت به منظور حفظ محیط زیست توسط سازمان بهشت حضرت زهرا(س) تهیه و بین شهروندان و زائران مستقر در فضای سبز حرم مطهر امام خمینی(ره) و بهشت حضرت زهرا(س) توزیع شد؛ حدود ۶۰۰ کیلو از این کیسه ها در سازمان بهشت زهرا (س) و ۴۰۰ کیلو نیز در محوطه حرم امام (ره) در اختیار شهروندان قرار گرفت.

غضنفری عنوان کرد: از صبح امروز بالغ بر ۸۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در محوطه این سازمان و حرم حضرت امام خمینی (ره) مستقر و نسبت به خدمات رسانی به مردم اقدام کردند که این خدمات تا ساعات پایانی روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 19694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =